Skola

Godmorgon! Jag vaknade precis och ska gå upp efter jag har skrivit lite om vad som hände igår!

Först så gick vi ju i skolan fast det va ingen vanlig skoldag utan vi hade gäster från Ukraina! Dom lärde oss lite ord och namn på deras språk sedan lärde vi lite ord och namn på vårar språk och det var verkligen jätte kul! Sedan efter det gick jag vanligt och sedan så var jag, Emma och Malin faktiskt dans lärare för dom små! Det va kul!
Efter skolan så var jag hos min kusin i min sommar stuga, han bor i Stockholm men han var nere och hälsade på. Han är 3 år typ :) 
Ja men det var väl det och idag sp. ska jag dansa så jag kommer inte hem förräns typ 18:30 :) 




Kommentarer

kommentera annars kommer jag och tar dig:

Namn:
vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (det kan bara jag se:D)

URL/Bloggadress:
har du någon blogg eller?
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0