Godmorgon

Jag kan börja med att säga godmorgon och ja hoppas ni har sovit gott men nu tänkte jag berätta lite om vad som hände igår! 

Från morgonen fram till eftermiddag så slappade jag mest sedan började jag förbereda mig inför dansen, jag åkte sedan till dansen och det gick faktiskt ganska bra idag men det var svårt. 
Efter dansen kom mamma och hämtade mig och hon hade med sig vapiano! Gooooooott, sedan på hemvägen så hämtade vi mat till min lillebror för han tycker inte om vapiano (WHUUUT)! 
Sedan åt vi och så, jag kollade Twitter, jag duschade och sedan gick jag och la mig i sängen med mobilen typ tio min sedan somnade jag xD 
Det var min dag igår liksom! 




Kommentarer

kommentera annars kommer jag och tar dig:

Namn:
vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (det kan bara jag se:D)

URL/Bloggadress:
har du någon blogg eller?
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0