efter en dusch

man måste alltid fräscha upp sig ju! Så detta är då produkterna jag använder :)
så ja vi kan börja med body butters, jag använder 3 olika. Jag använder inte alla på en och samma gång utan jag tar den jag känner för den dagen, det är du lukterna jordgubb // chea // moringa // 
sedan har vi min älskade deodorant från rexona som är i shower fresh! Den luktar så himla gott! Ett måste ha.
Min nivea kräm som jag anväder på torra stälen i anstiktet sååååå bra och det återfuktar så bra.
nu tar vil lip balms och då har jag nivea-lip butter // E.O.S- lip balm // båda är jätte bra och jag tar den jag känner för varje gång just nu är nivea ipbalmet min favorit! eos har lukten melon och nivea har lukten chea :)
kramisar

Kommentarer

kommentera annars kommer jag och tar dig:

Namn:
vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (det kan bara jag se:D)

URL/Bloggadress:
har du någon blogg eller?
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0