Tillbaka

Hej på er! Jag har bestämt mig för att komma tillbaka till bloggandet nu så nu kommer jag tillbaka och ska börja om nu liksom! Jag har en tråkig blogg bara har jag jämnt hela tiden men nu är jag tillbaka och ska försöka göra bloggen mer intressant! Jag kan berätta att eftersom jag går i nian så ska vi nior hålla i ett holloween disco detta året! Vi ska ha det på fredag nästa vecka och ja vi har börjat med att repetera på en vinter show min skola kommer ha eftersom vi är en kulturskola så brukar vi ha shower och sånt! Så det är dom stora sakerna som händer i mitt vanliga liv just nu, men jag kanske kommer byta bloggares till ett mer personligt namn! Måste sätta mig och tänka över det men ja vi får höras helt enkelt om jag hinner blogga, det är ju som sagt lite stressigt. 




Kommentarer
Postat av: Håkan Olsson

Kämpa!

2013-10-18 @ 13:11:02

kommentera annars kommer jag och tar dig:

Namn:
vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (det kan bara jag se:D)

URL/Bloggadress:
har du någon blogg eller?
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0