hissar & dissar

  • mina kompisar, jag älskar mina kompisar (emma, moa, erika, daisy, julia B och många fler) dom finns alltid och har bäst humor!
  • höst mode, liksom vem vill inte ha på sig typ svarta tights, en stickad tröja och mjukis strumpor? Jag tackar inte nej till det! 
  • mössor, jag älskar mössor. En mössa där det står typ swag eller något sånt är riktigt snyggt till en mer street aktig outfit!
  • caty, det är min favorit bloggerska och min förebild! Hennes blogg är grym! caty.nu
  • tubsjal, i massa olika färger <3 jättefint nu till hösten/vintern
  • läxor, det är såååååååå tråkigt...
  • måndagar, det är typ världens sämsta dag för mig (förutom att vi har sovmorgon) jag har ingen dans och det är tråkig skoldag...
  • facebook, det har blivit så tråkigt seriöst och så måste det hela tiden förrändras, liksom låt det vara! 
  • när favvo perfymen tar slut, det är värst
  • spräcka mobilen, det suger och så blir man så arg på sig själv och vill bara vrida tillbaka tiden.

Kommentarer

kommentera annars kommer jag och tar dig:

Namn:
vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (det kan bara jag se:D)

URL/Bloggadress:
har du någon blogg eller?
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0