Förlåt

Hejsan igen! Nu är det så att jag inte har uppdaterat för att i lördags så tappade jag bloggkungen helt... Varför vet jag inte men ja, jag tänkte ta en paus en dag och se hur "skönt" det va? Det va inte kul, det va inte skönt heller utan jag saknade faktiskt det enormt. Att skriva om vad jag känner, tycker och tänker är jätte kul och därför kommer jag fortsätta! Men i veckorna så går jag i skolan, dansar mycket och därför kan jag inte uppdatera lika mycket i vardagar som på helger, jo jag har ju också dans på lördagar och söndagar men efter det är jag ju ledig :) så ni vet vd jag inte uppdaterar så mycket på vardagar! 
Idag (tisdag) ska jag dansa modern! Och balett ska jag också dansa! Så idag kommer det bog inte bli så bra uppdatering...





 

Kommentarer

kommentera annars kommer jag och tar dig:

Namn:
vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (det kan bara jag se:D)

URL/Bloggadress:
har du någon blogg eller?
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0