Skoladagen

Jag började 9, vi samlades i gympa salen! Där så presenterade sig alla lärare vi har fått nya så det behövdes nog! Sedan så välkomnade våran rektor oss gamla och de nya eleverna :) vi har fått en ny tjej i vår klass som jag tyvärr har glömt namnet på ;)
Men iallafall så gick vi inte till våra klassrum och pratade om schemat profilerna och slöjden! Denna terminen har vi ingen trä slöjds lärare så det var ju lite synd för nu kommer vi ju inte ha träslöjd och det är ju något man ska få betyg i också!

Men ja vi tog senare en liten paus, sedan pratade vi lite till i klassrummet och sedan fick vi gå :D redan då var jag helt slut, det tar på krafterna att överhuvudtaget ta sig till skolan för mig!

Jag måste ju ta buss och tåg! Men ja ni får ha det så bra nu ska jag göra ett tips! Det kommer upp på bloggen så fort jag har fotat och satt på datorn :)


Kommentarer

kommentera annars kommer jag och tar dig:

Namn:
vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (det kan bara jag se:D)

URL/Bloggadress:
har du någon blogg eller?
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0