nu satsar vi!

nu denna terminen ska jag satsa på BRA betyg inget meddel utan det ska vara på topp! Hela tiden! Japp men nu tänkte jag också berätta för er hur min uppdatering kommer att vara!
 
Jo varje morgon kommer ett tidsinställt inlägg på dagens outfit och kanske roliga saker som kommer hända i skolan! Alltså gör jag inlägg på kvällen innan på min outfit :) 
efter skolan när jag satt mig ner på tåget och så kommer jag IBLAND berätta om min dag! 
sedan så kommer tips och så för jag har ändå ganska mycket tid efter skolan, kommer hem vid halv 6 typ :).
Så det var typ det, jag vill kunna göra så mycket inlägg som möjligt, vi får se :)
 
 
 

Kommentarer

kommentera annars kommer jag och tar dig:

Namn:
vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (det kan bara jag se:D)

URL/Bloggadress:
har du någon blogg eller?
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0