Info

Holaaaaaaa min dojaaaaaaaa


Hoppas ni haft det super bra nu mesans jag har varit borta från bloggen lite och jag har verkligen velat blogga men jag har inte haft tid (vi fattar typ inget av Stockholm) vi måste ha fokus på var vi ska gå hela tiden! Då är det ju inte så lätt att uppdatera! Men ja, jag har haft det jätte bra i Stockholm änsålänge! Imorgon far vi hemåt igen.
Ska bli skönt att komma hem till Skåne igen ❤
Lixom skåningar är inte så vana vid stora städer så man blir trött fort!
Men ja, idag ska vi in till stan och kolla runt lite i alla fall och träffa min faster och lite sånt tror ja!
Ni får ha en bra dag så hörs vi!


Kommentarer

kommentera annars kommer jag och tar dig:

Namn:
vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (det kan bara jag se:D)

URL/Bloggadress:
har du någon blogg eller?
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0