dagen

hejsan svejsan, idag har jag haft väldigt mycket tid att blogga! Jag tycker verkligen om det! men nu tänkte jag berätta lite om min dag!
 
Idag så vaknade jag av att min bror sa 
-amanda, är du vaken?
och då var jag ju vaken så jag kunde lika gärna gått upp, haha. Sedan åt jag frukost drack te och kollade på filmen LOL! Den är skit bra. Sedan har jag facetimat med min kusin typ i  två timmar och det var jättekul att prata med henne! Åhhhhh jag älskar min nya design! 
Tack vendela ännu en gång! 
 
inköpslista för skolan! 
 
  • almanacka!
  • överstrykningspennor!
  • suddi
  • post it lappar
ja men nu ska jag fortsätta snacka facetime med min kusin

Kommentarer

kommentera annars kommer jag och tar dig:

Namn:
vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (det kan bara jag se:D)

URL/Bloggadress:
har du någon blogg eller?
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0